Skip to main content

Ne morem dodati enot v svoj uporabniški račun. Prikazuje se pojavno okno “Ne morem dodati enote v vaš račun”. Kaj naj storim?

Preverite, ali je datum uporabniškega vmesnika enote pravilno nastavljen. Če datum ni pravilen, omrežni prehod ne bo mogel vzpostaviti varne povezave z oblakom in registracija ne bo uspela.

Datum enote preverite, tako da vstopite v nastavitveni zaslon enote v aplikaciji.

  • Izberite ustrezno enoto na zaslonu s pregledom enot
  • Izberite “ikono zobnika” v zgornjem desnem vogalu

BRP069A6x:

  • Datum lahko nastavite samo z uporabniškim vmesnikom enote

DRGATEWAYAA:

  • Datum lahko nastavite z aplikacijo Daikin Residential Controller. V aplikaciji izberite "Datum in čas", nastavite pravilna datum in čas ter potrdite nastavitev, da potisnete ta datum in čas v sobni termostat kotla.

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Potrebujete pomoč?