Skip to main content

V moj uporabniški račun sem dodal enoto, toda po določenem času (15 ali več minutah) me je aplikacija obvestila, da je enota brez povezave z omrežjem in zdaj je ne morem več upravljati. Kaj naj storim?

Preverite, ali se datum in čas uporabniškega vmesnika enote ne razlikujeta za več kot 15 minut od nastavitev v vaši mobilni napravi. Če je razlika večja od 15 minut, bo aplikacija javila, da je enota brez povezave.

Da bi enoto spet povezali, opravite naslednje korake:

  • Preverite, ali je ethernetna povezava prisotna in deluje
  • Preverite, ali se srčni utrip (signal) LED prikazovalnika omrežnega prehoda ( 1 – 1 – 0 ) menjava z ( 1 – 1 – 1 )
  • Poskusite ponovno zagnati omrežni prehod in omrežje

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Potrebujete pomoč?