Poskušam dodati enote v moj račun, vendar aplikacija Daikin Residential Controller ne more najti nobene. Kaj zdaj?

Preverite, ali je vaša mobilna naprava povezana v isto omrežje kot enota. Prav tako priporočamo, da omejite omrežno opremo med mobilno napravo in enoto, ker lahko ta oprema moti odkrivanje.

7_1.jpg

Aplikacija uporablja mDNS (Bonjour/ZeroConf) za odkrivanje enote. V redkih primerih Android mobilne naprave ne morejo uspešno poiskati enot. Preverite, ali so OS Android naprav posodobljeni na najnovejše različice, nato jih ponovno zaženite in znova preverite.

7_2.jpg
7_3.jpg

Če to ne odpravi težave, lahko poskusite dodati enote, tako da ročno vnesete IP naslov omrežnega prehoda v aplikacijo. Vendar uporabite ta postopek samo v primeru, ko samodejno odkrivanje ne deluje.

V aplikaciji opravite naslednje:

1) Pomaknite se v ”Dodaj napravo”

2) Izberite ikono za presežek v zgornjem desnem vogalu

3) Vnesite IP naslov omrežnega prehoda (najdete ga lahko v seznamu DHCP vašega usmerjevalnika)

4) Potrdite

Če ste vnesli pravilen IP naslov, bi aplikacija zdaj morala najti vaše enote.

7_4.png
7_6.png

Če IP naslov, ki ste ga vnesli, ne prinese nobenega rezultata, se bo prikazal naslednji zaslon.

7_8.jpg

Če je vse drugo neuspešno, preverite, ali vaš usmerjevalnik in mobilna naprava podpirata uporabo WebSocket.

To lahko preverite na povezavi:

Če je testiranje neuspešno, preverite pri proizvajalcu svoje mobilne naprave/usmerjevalnika možnosti podpore WebSocket.

Če je aplikacija WebSocket podprta, ponovno zaženite omrežni prehod enote, usmerjevalnik in mobilno napravo ter poskusite znova.