Skip to main content

Poskušam dodati enote v moj račun, vendar aplikacija Daikin Residential Controller ne more najti nobene. Kaj zdaj?

Preverite, ali je vaša mobilna naprava povezana v isto omrežje kot enota. Prav tako priporočamo, da omejite omrežno opremo med mobilno napravo in enoto, ker lahko ta oprema moti odkrivanje.

Aplikacija uporablja mDNS (Bonjour/ZeroConf) za odkrivanje enote. V redkih primerih Android mobilne naprave ne morejo uspešno poiskati enot. Preverite, ali so OS Android naprav posodobljeni na najnovejše različice, nato jih ponovno zaženite in znova preverite.

Če to ne odpravi težave, lahko poskusite dodati enote, tako da ročno vnesete IP naslov omrežnega prehoda v aplikacijo. Vendar uporabite ta postopek samo v primeru, ko samodejno odkrivanje ne deluje.

V aplikaciji opravite naslednje:

1) Pomaknite se v ”Dodaj napravo”

2) Izberite ikono za presežek v zgornjem desnem vogalu

3) Vnesite IP naslov omrežnega prehoda (najdete ga lahko v seznamu DHCP vašega usmerjevalnika)

4) Potrdite

Če ste vnesli pravilen IP naslov, bi aplikacija zdaj morala najti vaše enote.

Če IP naslov, ki ste ga vnesli, ne prinese nobenega rezultata, se bo prikazal naslednji zaslon.

Če je vse drugo neuspešno, preverite, ali vaš usmerjevalnik in mobilna naprava podpirata uporabo WebSocket.

To lahko preverite na povezavi:

Če je testiranje neuspešno, preverite pri proizvajalcu svoje mobilne naprave/usmerjevalnika možnosti podpore WebSocket.

Če je aplikacija WebSocket podprta, ponovno zaženite omrežni prehod enote, usmerjevalnik in mobilno napravo ter poskusite znova.

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Potrebujete pomoč?

Rabim pomoč?