Skip to main content

V svoj uporabniški račun poskušam dodati enoto, vendar aplikacija nenehno odpoveduje. Kaj naj storim?

V redkih primerih aplikacija ne more registrirati enote in je dodati v vaš uporabniški račun. V takem primeru preverite naslednje postavke:

a. Preverite, ali ste povezani z internetom

b. Ponovno poskusite

c. Če težava vztraja, preverite namestitev (računalniški tehnik) ali se obrnite na Daikinov servisni oddelek.

Ko ponovno poskusite dodati enoto v vaš uporabniški račun, vas bo morda aplikacija obvestila, da je ta enote “že dodana v drug uporabniški račun”. Ne skrbite, to se v oblaku ni v resnici zgodilo. Vendar boste morali prekiniti povezavo enote, preden jo boste ponovno poskusili dodati.

Če primarni strežnik DNS ni na voljo, povezava omrežnega prehoda z oblakom/internetom ne bo mogoča. Omrežni prehod nikoli ne bo uporabil sekundarnega DNS strežnika.

Če ste beta uporabnik ali uporabljate program poskusno, morata omrežni prehod in aplikacija uporabljati isto okolje oblaka.

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Potrebujete pomoč?

Rabim pomoč?