V 1 račun izven-doma lahko dodate do največ 50 notranjih enot.
- Če v preteklosti ni bil ustvarjen noben račun izven-doma:
- Preverite, ali so enote, ki jih želite dodati v isti račun izven-doma, vidne v aplikaciji na pametnem telefonu1.
- Omogočite delovanje izven-doma na prvi enoti2 in z upoštevanjem korakov ustvarite račun izven-doma.
- Če želite dodati druge enote istemu računu izven-doma, omogočite upravljanje izven-doma2enote, tako da samodejno prejmete poziv za kopiranje nastavitev računa izven-doma prve enote.
- Če je račun izven-doma že ustvarjen
- Preverite, ali ima enota aktiven račun izven-doma in ali je enota, ki jo želite dodati v isti račun izven-doma, vidna v aplikaciji na pametnem telefonu1.
- Preverite, da ni povezana nobena enota z aktivnim računom izven-doma, ki je ne želite uporabiti.
- Na enotah, ki jih želite dodati istemu računu izven-doma, omogočite upravljanje izven-doma2, tako da samodejno prejmete poziv za kopiranje nastavitev računa izven-doma druge enote3..
Opombe: Preden na novo dodana enota postane vidna na strežniku izven-doma, lahko poteče nekaj minut.
1 Enote lahko dodajate eno za drugo. Če želite dodati WLAN adapter svojemu domačemu omrežju, upoštevajte navodila za postavitev v aplikaciji (“Add adapter”) (dodajanje adapterja).
2 Kako omogočite upravljanje izven-doma na enoti:
- Izberite enoto v aplikaciji na pametnem telefonu.
- Pojdite na nastavitve adapterja (ikona “zobnika” v zgornjem desnem vogalu).
- Izberite “Out-of-home”.
- Omogočite “Out-of-home”.
3 Če aplikacija na pametnem telefonu ne zahteva samodejnega kopiranja poverilnic izven-doma drugega WLAN adapterja, se vrnite na domači zaslon, obnovite in poskusite znova.
