Skip to main content

Storitev Daikin Cloud Service za stanovanjske sisteme

Storitev v oblaku Daikin Cloud Service za stanovanjske sisteme je spletna platforma za daljinski nadzor, ki strokovnjakom za HVAC omogoča spremljanje, natančno uravnavanje in upravljanje stanovanjskih izdelkov Daikin skozi njihovo življenjsko dobo.

Značilnosti izdelka

  • Nadzorujte in upravljajte svojo stavbo od koder koli s storitvijo Daikin v oblaku
  • Upravljajte večje število lokacij. Modularni koncept omogoča vašemu oblaku rast hkrati z vašim poslovanjem
  • Vizualizirajte porabo energije in primerjajte različne objekte, da zmanjšate stroške za energijo
  • Podpora za daljinsko diagnostiko za podaljšanje življenjske dobe sistema
  • Napovedovalno vzdrževanje za preprečevanje okvar
  • Inštalater ali tehnični vodja se lahko ob napakah z objektom poveže na daljavo, da opravi začetno odkrivanje napake
  • Storitev Daikin v oblaku zahteva naročnino. Za več informacij se obrnite na krajevnega prodajnega zastopnika. 

Prednosti za servisne partnerje

  • Prihranite čas in denar: Stranke lahko za večino njihovih potreb podprete na daljavo in brez obiska na kraju samem (brez potnih stroškov ter prihranite čas).
  • Popravilo ob prvem obisku: Ker poznate kode napak in podatke o stanju izdelka, lahko obiščete stranko s pravimi nadomestnimi deli ter težavo rešite že ob prvem obisku.
  • Zvestoba: Svetujete lahko za učinkovitejšo in bolj priročno uporabo izdelkov. To poveča interakcijo med vami in strankami. Z alarmno nadzorno ploščo lahko pokličete stranko in rešite težave z izdelkom, preden ona pokliče vas.

Prednosti za končne uporabnike

  • Napredna podpora na daljavo za priročno uporabo (prihranite čas namesto čakanja na termin). 
  • Nadzor zanesljivosti delovanja vašega sistema s strani usposobljenih serviserjev.
  • Analiza napak na daljavo in proaktiven pristop za odpravo napak.
  • Zasilne nastavitve za ohranitev delovanja.

Obvestila o napakah in več inštalaterjevih nastavitev (20 nastavitev za ogrevanje in 16 nastavitev za bivalno klimatsko napravo) za podporo na daljavo v sistemu SBM Pro in aplikaciji e-care

V profesionalnem portalu lahko inštalaterji vklopijo daljinski nadzor, s katerim lahko nadzorujejo številne parametre vaše inštalacije s svojega delovnega mesta. Če bo z inštalacijo kaj narobe, bodo prejeli samodejno obvestilo. S spreminjanjem določenih nastavitev lahko takoj izboljšajo vaše udobje. Z vsemi temi novimi funkcijami lahko prihranite čas in dobite boljšo podporo.

Ogrevanje/hlajenje prostorov
Glavno območje in dodatno območje (LWT = temperatura povratka)
Gospodinjska sanitarna topla voda
Prostor (RT = temperatura prostora)
Inštalater – obravnava napak

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Oglejte si naš virtualni razstavni prostor

Potrebujete pomoč?

Poiščite več informacij

Potrebujete pomoč?