Skip to main content

Z vami bomo na vsakem koraku. Odkrijte naše jamstvo in praktično podporo.

Naše storitve

Celotna družina izdelkov Daikin

Jamstvo

Napravo Daikin lahko zavarujete z dodatnim jamstvom do 7 let, ki vam zagotavlja trajno brezskrbnost in strokovno pomoč, kadar koli jo potrebujete.

Storitev Daikin Stand By Me

Stand By Me

Vse, kar morate vedeti o svojih izdelkih Daikin in naših odličnih možnostih za poprodajno oskrbo ter servisiranje, v eni sami preprosto dostopni platformi. Naši strokovnjaki vam bodo stali ob strani še leta.

Aplikacije Daikin – povezani dom

Aplikacije in povezovanje

Naše edinstvene aplikacije in platforme so zasnovane tako, da vas vodijo skozi vsak korak vaše poti s skupino Daikin. Upravljajte svoje naprave, organizirajte njihovo vzdrževanje in si zagotovite podporo, če jo potrebujete, vse s pritiskom na tipko.

Podpora Daikin – storitve za stranke

Naša mreža partnerjev

Naša mreža zaupanja vrednih in usposobljenih monterjev postavlja standard za strokovne ter zanesljive storitve za vgradnjo, ki presegajo pričakovanja strank.

Par, ki preverja svoj sistem za ogrevanje in hlajenje z daljinskim nadzorom

Daljinski nadzor

Izkusite popolno upravljanje in brezskrbno udobje z orodji Daikin za daljinski nadzor. Kjer koli že ste, lahko preverite svoje sisteme za ogrevanje in hlajenje ter zagotovite udobje in učinkovitost svojega doma brez kakršnih koli težav.

Več informacij

Da. Če vaš monter ponuja vzdrževanje, lahko prevzame tudi vzdrževanje vaše enote.

Ko kupite enoto Daikin, vam bo monter predlagal pogodbo o vzdrževanju. Monter vam lahko pogodbo o vzdrževanju ponudi v roku 18 mesecev. Če tega v tem času ne stori, lahko obiščete našo platformo Stand By Me in kupite pogodbo o vzdrževanju od skupine Daikin.

Predlagamo, da za vse posege, ki jih potrebujete, stopite v stik s svojim monterjem Daikin. Če tega ne ponuja, stopite za več informacij v stik z lokalnim zastopstvom Daikin.

Če registrirate svojo enoto, lahko dostopate do informacij o svojem izdelku ter podatke o jamstvu in servisnem partnerju vzdržujete v spletu. Nenehno si prizadevamo izboljšati storitve, ki jih platforma Stand By Me ponuja našim strankam. Potrebujemo vaše podatke za stik in nekaj informacij o vašem izdelku, da vam lahko zagotovimo kakovostno podporo ter boljšo komunikacijo med vami in vašim servisnim partnerjem.

Če uporabljate napravo Apple, pojdite v trgovino App Store ali pritisnite ikono Google Play, če uporabljate napravo Android. Preprosto pritisnite »Iskanje« in vnesite »Onecta«, da poiščete aplikacijo, nato pa pritisnite ikono, da jo prenesete v svojo napravo. Ko je nameščena, odprite aplikacijo Onecta in lahko začnete.

Svoj izdelek lahko registrirate s tipko za registracijo v spletnem mestu Stand By Me. S tem se odpre pojavni zaslon, kjer lahko vnesete e-poštni naslov in geslo za svoj novi račun, nato pa v naslednjih korakih izpolnite svoje preostale podatke.

Ko je to končano, boste na svoj e-poštni račun dobili potrditveno e-poštno sporočilo. Ko potrdite svoj e-poštni naslov s klikom na povezavo v e-poštnem sporočilu, boste preusmerjeni v platformo Stand By Me, da začnete svojo registracijo naprave.

Če uporabljate možnost za prijavo z družbenimi omrežji (Facebook, LinkedIn, X), vašega e-poštnega naslova ni potrebno potrditi, vendar se boste morali prijaviti, ko boste zaključili postopek registracije na pojavnih zaslonih.

Niste našli, kar iščete?